Franchise Hizmeti

• Marka hazırlığı ve franchise alt yapısı oluşumu
• Stratejik yol haritası büyüme hedef oluşumu
• İletişim planı
• Kazanç tabloları ve verimlilik ölçümü
• Marka koruma planı ve hukuki alt yapı desteği
• Marka manueli
• Mimari konsept oluşumu ve marka kimliği
• Satış pazarlama faaliyetleri

Biz Dealer olarak, iki hedef gruba hizmet ediyoruz. Birincisi, franchise verenler diğeri de franchise yatırımcısı olmak isteyenler. Franchise verenler için franchise modelinin kurgulanması, pazar doğrulama işi ve doğru kiralama işlerini yapıyoruz. Yani pazarda çalışmayacak bir iş modeli varsa bunu tespit edip çalışabilir hale getiriyoruz.

Diğer yandan franchise yatırımı yapacak girişimciler için çalışıyoruz; bu kitlenin de doğru yatırımı yapmasını sağlıyoruz. Öncelikle onlara pazarı doğrulanmış bir marka sunuyoruz. Bu da büyük oranda yatırım riskini izole ediyor. Diğer konu da işi nerede ne şartlarda yapacağı. Bugün kiralama görüşmelerinden doğru mağazanın oluşturulmasına kadar ki süreç en az doğru marka yatırım kararı kadar önemli.

 

Ayrıca Dealer sorumluluk alan bir şirket, işimiz franchise yatırımının gerçekleşmesi ile bitmiyor. İşletmenin karlılığını ve işletmecinin işe olan motivasyonunu da izliyoruz. Eğer müdahale etmemiz gereken bir nokta olursa işe tekrar dahil oluyoruz. Bu 3. Parti iş ortaklarının işe dahil edilerek işletmenin yeniden ele alınması ya da kiralama şartlarının gözden geçirilmesi olabiliyor. Ticarette kar da zarar da olabilir ama biz Dealer ve müşterileri olarak her zaman kazanan tarafta olmayı tercih ediyoruz ve bunun için çok çalışıyoruz.

Kiralama & Yeniden Kiralama

• Atıl alanlarda ticari senaryo oluşumu
• Markaların şehre gelmesini sağlayacak çarşı oluşumu ve yönetimi
• Şehrin ihtiyacına göre ticari mobil üniteler planlaması
• Global markalarla Kiralama süreçleri / Saha davetleri ve yönetimi

Sözleşme süreç yönetimi

Dealer , kiralama alanında sahada yapacağı ölçümler ve uzman ekipleriyle hazırlanan konsept doğrultusun da mağaza karmasını oluşturur.

Bu karmanın birbiri ile uyumu ve gelen ziyaretçilerin ihtiyacını karşılayacak bir birlikteliği katlara planlar.

Yapacağı persona çalışmaları ve swot analizlerle misafir eğilimleri ölçer ve konumlamada doğru bir strateji planlar

Perakende sektöründeki deneyimleri ve dünyada oluşan yeni trendleri yakından takip ederek; hem yatırımcının hem markanın kazanabileceği bir dünya kurar.

Ayrıca Doğru planlanmayan veya artık çalışmayan işlere vizyon moda ve çekim gücü yaratarak, yeni oyuncularla re-leasing hizmeti sunar.

Perakende Hizmeti

Gerek kamu perakende üniteleri, gerekse özel sektörün perakende markalarına;

  • Yönetim planı
  • Menü / tasarım / ajans hizmeti vb.
  • Marka manuel oluşumu
  • Eğitim ve süreç yönetimi( Servis / ağırlama / uğurlama standartları)
  • Marka büyüme yol haritası
  • marka mimarisi (marka sesi / kokusu/iletişim stratejisi/ konsept ve kültür oluşumu)

Asıl işimiz sosyal hayatımızdaki samimiyeti işimize yansıtmak… Gün içerisinde binlerce farklı işi geçip kişilerin bizi tercih etmelerini sağlayacak farklılıkları bir standart halinde ulaşılabilir kılıyoruz..

Her misafirin doğrusunu stresi olmayan bir işletmede günün moda tad ve dokularıyla bir araya getirip kendisini doğru ifade eden işletmeler kuruyoruz.

Ekiplerimizi klasik plastik yöntemlerle değil empati ve insan naturasıyla eğitiyoruz.

En önemlisi temel ihtiyacımız olan huzurlu işletmelerde riski minimuma indirilmiş karlı işletmeler kuruyoruz.

Menü